Pozivni centar JP "Komunalno Brčko" 0800 505 07

Jedan od načina da smo bliži Vama - korisnicima naših usluga i dostupni za sva Vaša pitanja, informacije i sugestije tijekom 24 sata dnevno je uvođenje besplatne info linije JP „Komunalno Brčko“ od 00 do 24 sata.

Naime, besplatna info linija 0800 505 07, namijenjena sadašnjim i budućim korisnicima usluga našeg poduzeća u funkciji je od 2010. godine (od 7:30 do 20:00 sati) i već je postala prepoznatljiva među građanima Brčko Distrikta BiH. Pozivi na ovaj broj su svakodnevni, što je unaprijedilo odnose sa korisnicima i omogućilo jednostavniji i brži dolazak do svih relevantnih informacija u svezi s uslugama i nadležnostima JP „Komunalno Brčko“. Od 1. lipnja 2012. godine Pozivni centar JP „Komunalno Brčko“ sa besplatnim brojem 0800 505 07 dostupan je našim korisnicima u bilo koje doba dana i noći.

Zadovoljni korisnici i pružanje kvalitetnih usluga jedni su od najvažnijih postulata Politike kvaliteta JP „Komunalno Brčko“. U sve ciljeve poslovanja poduzeća integrirana je briga o zadovoljenju potreba korisnika, jer su korisnici najvažnija vrijednost i garant opstanka poduzeća. Zbog toga su stalna unapređenja u pružanju usluga – distribuciji i opskrbi električne energije, proizvodnji i distribuciji otpada, prikupljanju transportu i zbrinjavanja otpada, kao i brizi o javnim i zelenim površinama u Brčko Distriktu BiH, postala konstanta za sve zaposlenike poduzeća.

Građani Brčko Distrikta BiH putem besplatne info linije JP „Komunalno Brčko“ mogu da:

  • dobiju servisne informacije,
  • informiraju se o podnošenjima raznih zahtjeva, izjava ili prijava,
  • prijave kvar na vodovodnoj i elektromreži ili saznaju zašto je došlo do nestanka vode, odnosno električne energije,
  • saznaju na koji način mogu da dobiju elektroenergetsku ili komunalnu suglasnost,
  • saznaju kako da podnesu bilo koji zahtjev u svezi s priključenjem na elektrodistributivnu, kanalizacijsku ili vodovodnu mrežu,
  • prijave neovlaštenu potrošnju električne energije ili vode,
  • saznaju raspored odvoza otpada ili prijave neizvršenu uslugu odvoza otpada,
  • saznaju sve o planu održavanja javnih i zelenih površina,
  • upute zahtjev za intervenciju ekipe Azila za pse ili saznaju kako da udome psa iz Azila,
  • izvrše reklamaciju na isporučenu uslugu,
  • podrže neku od akcija i kampanja JP „Komunalno Brčko“,
  • upute primjedbu, pohvalu ili sugestiju za rad poduzeća i još mnogo toga.

U stalnoj želji da budemo bolji, učinkovitiji i bliži svojim kupcima, odlučili smo se za unapređenje i ovog vida komunikacije, jer su zadovoljni korisnici usluga jedna od temeljnih vrijednosti JP „Komunalno Brčko“. Pozivni centar omogućava dvosmjernu komunikaciju u odnosima s korisnicima. Povezan je sa HELP DESK softverom u kojem se registriraju svi prikupljeni kontakti, pohranjuju, prosljeđuju na rješavanje i analizu podataka, te u najkraćem mogućem roku šalje povratna informacija korisniku usluga.

Uspostavljanjem Pozivnog centra 24 sata tijekom dana, JP „Komunalno Brčko“ jedno je od rijetkih poduzeća u regiji koje na ovakav način komunicira sa korisnicima komunalnih usluga, a uzimajući u obzir da imamo 27 000 primljenih poziva godišnje, Pozivni centar predstavlja značajan centar za unapređenje komunikacije i njegovanje odnosa sa kupcima, čije zadovoljstvo je jedna od temeljnih vrijednosti poduzeća.

 

besplatna info linija 0800 505 07

Ova e-mail adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili JavaScript


 

iso 9001

iqnet gis_jpkomunalno brcko_smart_city_banner

 

facebook- 

KONTAKT::

                                             Copyright © 2012 JP Komunalno Brčko - ЈП Комунално Брчко                                       

::MAPA SAJTA