Обавјештења за купце

ОБАВЈЕШТЕЊЕ О РАДНОМ ВРЕМЕНУ ПОЗИВНОГ ЦЕНТРА

ЈП „Комунално Брчко“ д.о.о. обавјештава грађане да је, од данас, позивни центар на
располагању грађанима 24 сата, те је и даље бесплатан за позиваоца.
Позивање се обавља на број 0800 505 07.
Предузеће је 2010. године увело бесплатну инфо линију за грађане Брчко дистрикта БиХ који су
корисници неке од услуга предузећа, те од тада, током године, биљежи више десетина хиљада
позива грађана. Од априла 2021 године, због техничких недостатака, позивни центар није радио
у периоду од 15:30 – 19:00 сати.
Функција Позивног центра јесте да купцима олакша приступ информацијама, те да без доласка
на шалтере предузећа могу да:
 Сазнају планске радове на електро, водоводној и канализационој мрежи
 Добију информације о одржавању јавних површина и одвозу отпада и друге дневне
сервисне информације
 Сазнају зашто је дошло до нестанка воде, односно електричне енергије
 Информишу се о начинима и обавезама приликом подношења разних захтјева, изјава
или пријава
 Пријаве квар на водоводној и електромрежи
 Сазнају на који начин могу да добију електроенергетску или комуналну сагласност
 Сазнају како да поднесу било који захтјев у вези са прикључењем на
електродистрибутивну, канализациону или водоводну мрежу или привременим
ођављивањем са електродистрибутивне, односно водоводне мреже
 Пријаве неовлаштену потрошњу (крађу) електричне енергије или воде
 Сазнају седмични, односно мјесечни распоред одвоза отпада
 Пријаве неизвршену услугу одвоза отпада
 Сазнају више о плану одржавања јавних и зелених површина
 Упуте захтјев за интервенцију екипе азила за псе
 Сазнају како да удоме пса из азила
 Изврше рекламацију на било коју испоручену услугу
 Подрже неку од акција или кампања ЈП „Комунално Брчко“, упуте примједбу,
похвалу или сугестију за рад предузећа и још много тога.

ЈП „Комунално Брчко“ ће и даље наставити са активностима на унапређењу комуникације са
купцима, те побољшању квалитета пружених услуга.

Назад на листу