У складу са захтјевима Система управљања квалитетом ИСО 9001:2015 и политиком квалитета, ЈП „Комунално Брчко“ и ове године проводи редовну активности мјерења задовољства купаца.
Активност проводи Служба за односе с купцима, која позива све купце и кориснике комуналних услуга да попуне анкету и на тај начин оцијене квалитет, услове и начин пружања услуга – дистрибуцију и снабдјевање електричном енергијом, производњу и дистрибуцију воде, прикупљање отпада, одржавање јавних површина, однос према купцима, односно цјелокупан рад ЈП „Комунално Брчко“.
Анкетне листиће купци могу попунити на шалтерима Благајне и Инфо центра предузећа сваким радним даном од 7:00 до 19:00 часова, преузети са интернет странице или затражити путем info@komunalno.ba. Анкетирање се врши и на терену посредством ревизора комуналних услуга.
Ову активност предузеће реализује још од 2010. године, јер су квалитет у пословању и усмјереност на купце стратешка усмјерења и темељне вриједности којима се предузеће руководи.
Анкетни листић можете преузети и овдје.