Руководство ЈП „Комунално Брчко“ покренуло је у децембру прошле године иницијативу да се кроз састанке са представницима мјесних заједница добију прецизније информације о задовољству грађана квалитетом услуга које предузеће пружа, са циљем да се отклоне недостаци, смањи број рекламација, као и да се унаприједи сарадња између предузећа и становника који користе наше услуге.
У протекла два мјесеца одржана су три састанка са представницима скоро свих мјесних заједница на територији Брчко дистрикта БиХ, а данас је одржан четврти састанак и уједно посљедњи у овом циклусу.
Представници мјесних заједница највише примједби имали су на одржавање јавне расвјете у сеоским подручјима, проблеме са локалним водоводима, уклањање дивљих одлагалишта отпада и редовност пражњења контејнера.
Састанцима су присуствовали и шефови из радних јединица Електродистрибуција, Водовод и канализација и Чистоћа, као и запосленици Одјељења за развој и инвестиције, Канцеларије директора и Службе за односе с купцима, који су одмах одговарали на питања представника мјесних заједница, те биљежили проблеме које је потребно рјешавати у наредном периоду.
Радни састанци, на које су били позвани предсједници свих 78 мјесних заједница, организовани су у координацији са Пододјељењем за подршку мјесним заједницама, невладиним организацијама и удружењима грађана, које дјелује при Одјељењу за стручне и административне послове Владе Дистрикта.