РЈ Администрација има сложену структуру и велики обим послова, за чије квалитетно обављање је било неопходно увести одговарајуће системе. У пословању предузећа примјењује се интегрисани Систем управљања предузећем којим су обухваћени Систем квалитета ИСО 9001:2008, Систем заштите животне средине ИСО 14001:2009 и Систем управљања заштитом здравља и безбједношћу на раду ОХСАС 18001:2007, а у процесу имплементације су Систем управљања сигурношћу информација ИСО 27001:2013 и Систем управљања енергијом ИСО 50001:2011.
У циљу постизања што веће ефикасности у извјештавању која треба да допринесе доношењу квалитетнијих пословних одлука, уведен је ДИС – Директорски информациони систем. Увођењем ДИС-а у пословање омогућена је анализа пословања (прихода, расхода, набавке, залиха, управљање финансијама, односно генерално сагледавање профитабилности и перфоманси), анализа односа са купцима те оперативност и ефикасност пословања.
Примјеном софтвера за електронско канцеларијско пословање обезбиједили смо ефикасно управљање документацијом, замјену папирних образаца интелигентним електронским, те аутоматизацију радних поступака. Систем за управљање документима омогућио је уштеде, ефикасније пословне процесе, систематизацију планирања, управљање и координацију између организационих цјелина предузећа.
Информациони систем за односе са потрошачима – Билинг систем, омогућио је управљање односима са потрошачима, издавање једног рачуна за све комуналне услуге, повећање квалитета пружених услуга, евидентирање редовних и нередовних платиша и поступање у складу с тим.
Успостављањем интероперабилне платформе за евиденцију, ажурирање, визуелизацију и анализу података о комуналним уређајима које посједујемо и којима управљамо у области електродистрибуције, водоснабдијевања, одводње отпадних вода, прикупљање и депоновање отпада, имплементирали смо ГИС – Географски информациони систем. ГИС је информатичка подршка која се користи као основа за графичку визуелизацију пословних процеса одржавања електроенергетске, водоводне и канализационе мреже. У циљу пружања информација и помоћи нашим корисницима увели смо Позивни центар, бесплатну инфо линију 0800 505 07, која омогућава нашим купцима добијање информација 24 сата.
Уведени системи су нам омогућили ефикасније пословање, квалитетније пословне одлуке, те задовољство наших купаца и сарадника.
Бави се прикупљањем, транспортом и одлагањем отпада, уклањањем дивљих депонија, уређењем и одржавањем градске депоније, сталним мјерењем концентрације гасова и температуре дијелова депоније, да би се контролисала емисија штетних полутаната;
Задужена је за чистоћу градских улица и хортикултурално уређење јавних зелених површина.