29.07.2018. Mjerenje zadovoljstva kupaca 2019. godine

Ispis E-mail

a1.jpgU skladu sa zahtjevima Sistema upravljanja kvalitetom ISO 9001:2015 i politikom kvaliteta, JP „Komunalno Brčko“ i ove godine provodi redovnu aktivnosti mjerenja zadovoljstva kupaca, koje će trajati do kraja avgusta ove godine. Istraživanje stavova i razumijevanje iskustava kupaca realizujemo još od 2010. godine, nastojeći da unaprijedimo zadovoljstvo kupaca i ujedno kvalitet poslovanja radnih jedinica i preduzeća u cjelini.

Pozivamo sve naše kupce i korisnike usluga da popune anketni listić i na taj način ocijene kvalitet, uslove i način pružanja naših usluga – distribuciju i snabdjevanje električnom energijom, proizvodnju i distribuciju vode, prikupljanje otpada, održavanje javnih površina kao i cjelokupan rad JP „Komunalno Brčko“.

Anketne listiće kupci mogu popuniti na šalterima Blagajne preduzeća svakim radnim danom od 7 do 19 časova, preuzeti sa web stranice ili zatražiti putem Ova e-mail adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili JavaScript .

Kvalitet i usmjerenost na kupce naša su strateška usmjerenja i temeljne vrijednosti kojima se rukovodimo, a poboljšanje kvaliteta usluga misija koja usmjerava naše poslovanje.

anketni listić

 
              iso 9001 iqnet gis_jpkomunalno brcko_smart_city_banner

 

facebook- 

KONTAKT::

                                             Copyright © 2012 JP Komunalno Brčko - ЈП Комунално Брчко                                       

::MAPA SAJTA