jkp_blagajna_2015

Позивни центар ЈП "Комунално Брчко" 0800 505 07

Један од начина да смо ближи Вама - корисницима наших услуга и доступни за сва Ваша питања, информације и сугестије током 24 часа дневно је увођење бесплатне инфо линије ЈП „Комунално Брчко“ од 00 – 24 h.

Наиме, бесплатна инфо линија 0800 505 07, намијењена садашњим и будућим корисницима услуга нашег предузећа у функцији је од 2010. године (од 7:30 – 20:00 h) и већ је постала препознатљива међу грађанима Брчко дистрикта БиХ. Позиви на овај број су свакодневни, што је унаприједило односе са корисницима и омогућило једноставнији и бржи долазак до свих релевантних информација у вези са услугама и надлежностима ЈП „Комунално Брчко“. Од 1. јуна 2012. године Позивни центар ЈП „Комунално Брчко“ са бесплатним бројем 0800 505 07 доступан је нашим корисницима у било које доба дана и ноћи.

Задовољни корисници и пружање квалитетних услуга једни су од најважнијих постулата Политике квалитета ЈП „Комунално Брчко“. У све циљеве пословања предузећа интегрисана је брига о задовољењу потреба корисника, јер су корисници најважнија вриједност и гарант опстанка предузећа. Због тога су стална унапређења у пружању услуга – дистрибуцији и снабдијевању електричне енергије, производњи и дистрибуцији отпада, прикупљању транспорту и депоновању отпада, као и бризи о јавним и зеленим површинама у Брчко дистрикту БиХ, постала константа за све запосленике предузећа.

Грађани Брчко дистрикта БиХ путем бесплатне инфо линије ЈП „Комунално Брчко“ могу да:

  • добију сервисне информације,
  • информишу се о подношењима разних захтјева, изјава или пријава
  • пријаве квар на водоводној и електро мрежи или сазнају зашто је дошло до нестанка воде, односно електричне енергије,
  • сазнају на који начин могу да добију електроенергетску или комуналну сагласност,
  • сазнају како да поднесу било који захтјев у вези са прикључењем на електродистрибутивну, канализациону или водоводну мрежу,
  • пријаве неовлаштену потрошњу електричне енергије или воде,
  • сазнају распоред одвоза отпада или пријаве неизвршену услугу одвоза отпада,
  • сазнају све о плану одржавања јавних и зелених површина,
  • упуте захтјев за интервенцију екипе Азила за псе или сазнају како да удоме пса из Азила,
  • изврше рекламацију на испоручену услугу,
  • подрже неку од акција и кампања ЈП „Комунално Брчко“,
  • упуте примједбу, похвалу или сугестију за рад предузећа и још много тога.

У сталној жељи да будемо бољи, ефикаснији и ближи својим купцима, одлучили смо се за унапређење и овог вида комуникације, јер су задовољни корисници услуга једна од темељних вриједности ЈП „Комунално Брчко“. Позивни центар омогућава двосмјерну комуникацију у односима с корисницима. Повезан је са HELP-DESK софтвером у којем се региструју сви прикупљени контакти, похрањују, просљеђују на рјешавање и анализу података, те у најкраћем могућем року шаље повратна информација кориснику услуга.

Успостављањем Позивног центра 24 h током дана, ЈП „Комунално Брчко“ једно је од ријетких предузећа у региону које на овакав начин комуницира са корисницима комуналних услуга, а узимајући у обзир да имамо 27 000 примљених позива годишње, Позивни центар представља значајан центар за унапређење комуникације и његовање односа са купцима, чије задовољство је једна од темељних вриједности предузећа.


бесплатна инфо линија 0800 505 07

Ова адреса ел. поште заштићена је од спам напада, треба омогућити ЈаваСкрипт да бисте је видели

 

iso 9001

iqnet gis_jpkomunalno racun_jpkomunalno brcko_smart_city_banner

 

facebook-

 

КОНТАКТ::

                                 Copyright © 2012 JP Komunalno Brčko - ЈП Комунално Брчко                                       

::МАПА САЈТА